käre nån

Det var ett tag sen! Har vart en otroligt skön vecka hos ingegerd med MILF gänget!
Är nu trött som ena gris så imorgon blir det lite sovmorgon faktiskt. Vart sjukt galna barn dessa dagar. haha
Har blåmärken lite här o var från " Störd ko" oxå :(  Red även Maggan på banan i måndags och det gick fint, ill mysigt att rida när det är mörkt (a) jajjamen!
Nu ska jag bra chilla, imorgon blir det plugg hela dagen, kanske att jag hinner lägga in lite bilder oså men det får vi se!
Hoppas ni har haft ett lika bra Hörstlov som jag! :D



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort